20.2.20

Slavik ja Karina - Rumba - Todella



Oma kokemus on paras opettaja.
- Ripranie -

4 kommenttia:

  1. Taidat harrastaa tanssia itsekin!
    Se on taito jota en ole koskaan osannut. Mutta osaan ihailla niitä, jotka osaavat. Sävelet jäivät soimaan korvissa.

    VastaaPoista
  2. En harrasta tanssimista enää pahemmin, kuin ehkä vähän.
    Tanssiesityksiä katselen aika paljon, kun ne on jotenkin menneet mulla vereen. Myös muut liikunnalliset esitykset ovat mieluisia katseltavia.

    Liikunnallinen olen kyllä ollut ikäni nyt erinäisistä syistä vähentynyt.
    Lapsesta saakka tykkäsin paljon liikkua.

    Musiikki on minulle myös henkireikä. Nimenomaan melodinen musiikki.
    Klassista kuuntelen myös paljon. Aika ja tilanne ratkaisevat valinnan.

    Kiitos ajatuksistasi, Liisu.

    VastaaPoista
  3. Olen hippisukupolvea, joten emme tanssineet paritansseja vain hipoissa joskus hitaita. Sen sijaan kävin vuosikausia tanhuamassa!

    Nykyisen mieheni kanssa olemme vahingossa osuneet tilanteisiin, joissa olemme esittäneet hidasta valssia sekä rumbaa. Siinä ovat suosikkitanssini, mutta mieheni on hyvä viejä, vaikka minä en ole hyvä vietävä. Kemia vie meitä!

    ♥♥

    VastaaPoista
  4. Minä taas en ole tanhunnut ikinä. Olen kyllä katsellut sitäkin mielelläni.

    Minulle rumba on ihan ykköskatsottava.
    Te onnelliset ja kemia on jotain niin ihanan sanoinkuvaamattoman mukaista.

    Kiitos sinulle, Leena.

    VastaaPoista